Mehmet Bey merhaba,|Video için en ideali Manuel modda iso:100, enstantane: 1/50 veya 1/100, diyafram da ışığa göre ayarlanır. Diyaframın da mümkün olduğunca açık olmasını istiyorsanız, lensinizin önüne variable ND filtre koymanız gerekir, ancak birçok durum için buna gerek olmayabilir. Biz fotoğrafçılar için fotoğraf çekerken, video moduna geçip bu ayarları yapmak biraz zahmetli gibi görünse de, sonuçlar düşünüldüğünde video için gereken ayarları yapmanın faydası büyük.|İyi çalışmalar,|Selamlar...