emeklerinize sağlık başkanım...
Arkadaşların uyku halleri keyifli
Çok keyifli bir kamp olmuştu emeği geçenlere tekrar çok teşekkürler.
Ellerinize sağlık güzel bir kamp olmuş, bu yıl kamp yok mu?Sevgiler