14.01.2015 20:37:00
Tesekkurler Ercan bey.Selamlarımla....
Tesekkürler Selçuk bey.Faydalı oldu ise ne mutlu bana.
Elinize sağlık çok güzel olmuş.
Kadir\'e de söylemiştim daha önce|Fotoğraf güzel ama, İnsan İş yerinde ofisinde otururken bu video işi bir başka güzel bir başka heyecanlı oluyor.|Çok güzel olmuş,Kutlarım,Teşekkür ederim.
Tesekkur ederim.Özellikle Kadir bey size cok tesekkurler.Program anlatımınız benım için cok faydalı oldu.Bu denemeden sonra başka videolarda oluşturma niyetindeyim.Selamlarımla.
Benim gibi gözleme yeni başlayanlar için çok iyi bir kaynak olmuş.|Elinize sağlık.|
İskender Bey elinize sağlık, Trakuş\'taki ilk videonuz çok güzel. Devamını da bekleriz.|Selamlar...
Müziği ile çok sevdim. Eline sağlık.