İlk izlediğimde yorum yazdığımı hatırlıyorum, son tanıtım yazınızı görünce bir baktım ki, ya yazmamışım ya da herhangi bir nedenle yorum ortada yok.. Her neyse, çabanız hem ilgiyi hem de övgüyü hakediyor... Hiç bir neden sizi yolunuzdan alıkoymasın...