Hüseyin hocam merhaba, beğenmenize sevindim. Süre konusunda sizinle aynı fikirdeyim, biraz sıkıcı olmuş, ben de yükledikten sonra farkettim. Aslında bu kırpılmış haliydi. :)
Kısa versiyonlarını yapmam lazım. Malzeme bol olunca ne yapacağımı bilemedim. :)
Eleştirinize çok teşekkür ederim, selamlar, sevgiler benden de.