16.12.2015 11:55:00
bu nası bi balık yeme çeşididir :) Ataman bey siz ağzından alıp balığı kesip verseydiniz keşke.resmen balığa işkence ediyo :) duvardan duvara çalmak deyimini gerçekleştiriyo resmen.tebrikler çok hoş olmuş
Elinize sağlık Şahane olmuş. Çok keyifli bir film. Tebrik ederim
Ataman bey tebrikler, çok güzel..
Sabır emek ,karşılığında harika bir kayıt...tebrikler Ataman bey...selamlar...
Çok güzel,ellerinize sağlık Ataman hocam.
Emeklerinize sağlık, çok başarılı.
Ellernize sağlık , çok güzel...
Yorum Ekle
Abi dere kenarında tokaçla yunakmı yıkıyor bu .çok güzel olmuş kutlarım
Ataman abi bayıldım emeksiz yemek yok dercesine ,bu güzelle tanışmak istiyorum inşallah.
Çok güzel olmuş abi. Alacayı da isteriz artık. |Emeklerine sağlık..
Elinize sağlık Ataman bey, hayranlıkla izledim.
Çok güzel. Ellerine sağlık abi. Selamlar.
Elinize sağlık Ataman Bey, çok güzel bir kayıt olmuş. |Kutlarım, selamlar..
Ataman bey, video çok güzel olmuş. Eline sağlık selamlar.
Yorum EkleÇok güzel olmuş Ağabey.
Çok güzel Ataman Bey tebrikler selamlar.
tam heyacanlı yerinde video çekimini durudurmuşsunuz... bu balığı nasıl yuttuğunu an ve an merak ettim doğrusu..|elinize sağlık tebrik ediyorum..
Aslında ben de sonuna kadar çekmek istiyordum. Ancak kamuflaj altında çok zorlandım ve kesmek zorunda kaldım. Gerisini fotoğraf olarak koydum. Balığı iyice yumşattı ve yutabilecek hale getirdikten sonra boğulma pahasına da olsa yuttu. Teşekkürler.
Beslenme davranışını belgeleyen önemli bir video olmuş, eline emeğine sağlık Ataman bey...
Ataman abim , video çok güzel olmuş...Eminim ki çoğu fotoğrafçı arkadaşlar bu video yu izledikten sonra imrendikleri kesindir.Tıpkı benim gibi :):):)||Tebrik ederim||Sevgiler...