X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3185

GÖZLEM DETAY


Samsun, Terme / Yeşilırmak deltası gözlemi

7.02.2011 nizam

Yeşilırmak Deltası, Çobanyatağı mevkiinde gözlem yapılmıstır. Büyük üveyiğin, Balıkesirden sonra ikinci kaydıdır.

Gözlem süresi; 1 saat



Misafir Gözlemciler



Görülen Türler
Gözlenen toplam tür adedi: 4 Gözlenen toplam kuş adedi: 4


Fotoğraflar



Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

cevap yazın
ömer
ömer     |     14.02.2011 10:17:00
Elinize sağlık Nizam bey çok güzel bir kayıt ,tebrikler.
cevap yazın
litoriachloris
litoriachloris     |     14.02.2011 08:39:00
Müthiş kayıt ellerinize sağlık , selamlar...
cevap yazın
azroxi
azroxi     |     15.02.2011 10:28:00
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum,

Kayıtlara gelince, bu sene görülen büyük üveyikler , bilinen ve tanımlanan ilk büyük üveyikler. daha önce kim bilir kaç tane geldi gecti. daha önce yeterli tanımlama olmadığı için kabul edilmeyen bir kaç kayıt daha vardı. bu kayıtlar da "büyük üveyik değildir" diye değil, tanımlama yetersiz oldugu için kabul edilmedi, belki onlarda büyük üveyikti kim bilir.
Bu sene etrafımızda biraz daha fazla oldukları düşüncesindeyim. hazır bu kadar gündeme gelmişken ve insanların kafasında iyice yer etmişken artık dikkatten kaçmaz sanırım.

herkese selamlar..
cevap yazın
Çulluk
Çulluk     |     12.02.2011 23:04:00
tebrikler Nizamettin. merakla bekliyordum Samsun kaydını.
eline sağlık, selamlar.
cevap yazın
capacul39
capacul39     |     12.02.2011 23:37:00
Harika Bir kayıt . Ellerinize sağlık. Selamlar.
cevap yazın
ardabalkan
ardabalkan     |     12.02.2011 13:32:00
Elinize sağlık hocam,
Harika bir kayıt olmuş.
cevap yazın
OddYn
OddYn     |     13.02.2011 01:49:00
eline emeğine sağlık Nizamettin hocam tebrikler...
bende 3 senedir görmüyorum bu güzelden...kışın çocuklar mezarlıktayken kumrularla gelen bu kuşu tele konduğunda göstermiş, baba üveykler göç etmezmi diye sormuşlardı...o zamandır hala göremedik...geçen gözlemde gördüğümüz ise normal üveyk olduğuna eminim çünkü hem boyut hemde düz bir boynu vardı...geçen kışta üveyk görmüştüm...bu kuşlardan kimbilir belki her yerde varlar ama hem denk gelmesi hemde sizin gibi kayıtlamamız gerekiyor yoksa sadece anı olarak kalıyor...selamlar...
cevap yazın
OddYn
OddYn     |     19.02.2011 16:33:00
sülünler adına da tebrikler unutmuşuz,selamlar...
cevap yazın
çimen
çimen     |     12.02.2011 15:29:00
Nizamettin Çok güzel ve değerli bir kayıt,acaba İlk bu yılmı geldiler,geliyorlardıda biz mi farkında değildik dedirten bir gözlem olmuş.
Sülünlerse kertiğin ikincisi bize.
cevap yazın
zeynep
zeynep     |     12.02.2011 13:12:00
Ohh . Kesinleştiğine sevindim. Zaten gördüğümde büyük olduğunu düşünüyodum. Hayırlı olsun , bir kertiğim daha oldu :) Sevgiler.
cevap yazın
İLAYDA
İLAYDA     |     12.02.2011 19:51:00
kocaman kocaman tebrikler..
süper kayıt..:)





3000 karakter kaldı.
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT