yaklaşık 3-4 yıldır kuşların peşinden koşuyorum ama bu sene olduğu kadar motive olduğumu hatırlamıyorum. Trakuş kampında muhteşem insanlarla tanıştık, harika bir ortamı gördük ve gözlem konusun çok güzel tecrübeler edindik oğlumla. Bundan sonra paylaşımları artırma vakti.
Selamlar