Son iki yıla kadar (bu yıl fazla kar yağmadı ve geçen yılki depremden dolayı) yoğun turist akınına uğrayan şehrimizin meşhur kayak merkezinin olduğu Yedikuyular bölgesinde yaz günü bir avuç kaynak suyunun kuşlar için nimet olduğunu gözlerimle gördüm. Ovada Aksu Çayından dolayı su sorunu yaşamayan kuşlar, dağ başında da bu azcık suyu bulmuşlar. Küçük şeylerle mutlu olan benim gibi bir insan için bu olay da beni müthiş mutlu etti. Yol arkadaşım Ömer Erdoğan (gentleman46) ile tekrar gitmeyi düşünüyoruz. İnşallah farklı türler de görebiliriz.