TRAKUŞ\ a sadece bizim değil avcıların da baktığını düşünüyorum. Zaten yeterince avcı gelen yaylaya hazır kimse bilmediğinden avcı çekmek istemiyorum. Ayrıca yaylada kalabalığı da pek sevmiyorum. Zaten kuşçuların da geldiklerinde 1 gün kalıp gideceğini düşünüyorum. 1 günde de ancak ispinoz, ak kuyruksallayan gibi türler görüyorum. Böyle kuşları uzun kalınca çekebiliyorum. Mesela bu sene 1 buçuk aya yakın kaldım. Bu nedenle de adını paylaşmayı gerek görmüyorum.