Bence görüntüsü ve ismiyle ülkemizin en sevimli kuşlarının başında bu kuş var. Bir de tipik hareketlerine bitiyorum :) Mesela burada tüylerini kabartıp böyle şekillere girince ürkütücü olduğunu sanması falan beni benden alıyor :)