13.02.2020 10:35:00
Geçen sene oldukça fazlaydılar. Oldukça arkadaş canlısı davranan Mavigerdan\'ları çekerken bu kıpır kıpır kuşları da seyretme fırsatını yakaladım. Neredeyse bir ay sonra görünmeye başlayacaklar. Umarım bu sene de beni yalnız bırakmazlar.
Vermeyince Mabut, neylesin Mahmut:) Keyifle izledim Murat, bu sene bana da kısmet olur inşallah.
Nedim abi evin sırtında. Doldur depoyu gel valla :)