21.12.2016 17:15:00
Güzel bir kayıt olmuş. Haber verdiğin için ayrıca teşekkürler.
Ellerine sağlık Kadir bey. Keyifle izledim. Selamlar.
Çok beğendim Kadir ,harika bir kayıt...emeklerine sağlık...
Beethoven/Für Elise de videoya çok yakışmış... Dünkü çabalara değmiş... :) Tebrikler...
Çok güzel, orda olmayı ve doyasıya seyretmeyi ne çok isterdim.|Ellerine sağlık Kadir. Selamlar.
Eline sağlık Kadir bey harika olmuş...
Eline sağlık Kadir Bey . Selamlar.
Harika tebrik ederim Kadir Bey elinize sağlık