Birinci gün güneşli, ikinci gün arasıra yağışlı, keyfimiz yerinde.
Hay Maşallah ,emeği olanlara teşekkürler..
Emeği geçen herkese teşekkürler. Harika bir organizasyon ve kamptı.
ben gelemedim :( konumu bana atabilirmisiniz rica etsem :(
Daha evvel ki toplantılara katılamamıştık bu toplantıya katılınca çok şeyler kaybettiğimizi anladım.Çok güzel bir organizasyondu ilk başta Serhat Başkanım olmak üzere tem ekibe teşekkür ediyorum.