Bilim kurulumuzdan Prof. Dr. Ahmet Karataş ve Üyemiz Prof. Dr. Çağan Şekercioğlu nun Aladağlarda çektiği Urkeklik belgeseli 24 Aralık Pazar akşamı saat saat 20:00 da TRT Belgesel de.
Çok teşekkür ederim Serhat abi. Dilerim keyifle izlenen bir yapım olur.
Ahmet Hocam tebrik ediyorum.Başarınız daim olsun.Samsun\'da her zaman elimden geldiğince yardım edeceğimi unutmayın.
Bu da ,diğer iştirak ettiğin programlar da hem teknik ve hem de içerik olarak harika...emeklerine sağlık Ahmet hoca...selamlar ,sevgiler...
Nezaketiniz ve davetiniz için çok teşekkür ederim Vedat Savcım. İnşallah, en kısa zamanda ziyaret etmek isterim. Selamlarımla iyi geceler dilerim.
Zafer Abi çok teşekkür ederim. Beğenmen mutlu etti. Sağlıcakla kalasın. Selamlar.