Kayseri Büyükşehir Belediyesi yayını Şehir Dergisi'nde, Sn. Alper Asım’ın "Kayseriyi fotoğraflayanlar" yazısında, üyelerimizden Sn. Ahmet Kirazoğlu’nun "Kayseri'nin kuşları"konusu işlenmiştir.
Bu güzel proje için Ahmet Bey'i tebrik ederiz.
Ellerine sağlık Ahmet abi
Tebrik ederim Ahmet hocam.
Ahmet abi tebrikler.
Çok teşekkür ederim selamlar sevgiler...
tebrikler ustam..
Süpersin abi, tebrik ederim