X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113854
Gözlemler 10228
Videolar 3185

GÖZLEM DETAY


İstanbul, Sarıyer / Belgrad Ormanı gözlemi

17.12.2011 sakaladam

Uzun zamandır fotoğraf çekmemiştim, aslında ömrümde böyle keyifli fotoğrafta çekmemiştim, sabah 6 da bedrinin telefonuyla başlayan gün nefis börekler ve hoş sohbetlerin ardından saat 8:00 civarında belgrad ormanlarındaydık, havanın kapalı olması nedeniyle çok iyi fotoğraflar çekemedim ancak neticeden önemli vakit çok güzel geçiyordu, uzun zamandır görmediğim dostlarla çok keyifli bir gün geçirdim, hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum, bana yeni 4 kertik çıkan bu günün gözlemi sanırım böyleydi.

Gözlem süresi; 4 saat



Misafir Gözlemciler



Görülen Türler
Gözlenen toplam tür adedi: 14 Gözlenen toplam kuş adedi: 14


Fotoğraflar



Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

cevap yazın
Çulluk
Çulluk     |     22.12.2011 02:25:00
birkaç gün aradan sonra yeni bir gözlem gelmesi gibi, güzel bir gözlem gelmesi de sevindirici. ekip tam teşkilat, türler ve fotoğraflar da hakeza.
gerisi, elinize sağlık deyip, anasayfaya almakta:)
iyi geceler, Kemal bey hemşehrim.
selamlar.
cevap yazın
Çulluk
Çulluk     |     22.12.2011 02:28:00
vekaleten (ilçeyi) ekledim. sanırım bir de atmaca olacaktı. yarım metre yanımdan geçmişti, sizin FB sohbetlerinde de olduğunu hatırlıyorum.
cevap yazın
gurcan
gurcan     |     22.12.2011 07:27:00
çok teşekkür ediyorum ahmet hocam, selamlar.
stüdyo çekimi senaryoya dayalı olarak yapılıyor malum ancak oyunculardan atmaca bu bölümde sahnede yerini almadı, bir önceki bölümde oynamıştı :))
cevap yazın
aysem54
aysem54     |     22.12.2011 09:00:00
Çok keyifli bir gözlem olduğu her halinden belli :)
Selamlar...
cevap yazın
besormen
besormen     |     22.12.2011 09:33:00
beştane kertiğim var haa..:)
cevap yazın
SAİT
SAİT     |     22.12.2011 10:51:00
muhabbetiniz bol olsun dostlar :)
cevap yazın
cem3852
cem3852     |     22.12.2011 12:42:00
Sürekli yanlız gözlem yapan biri için çok kıskandım sizi ellerinize sağlık Kemal abi tüm ekibe selamlar sevgiler
cevap yazın
acihan
acihan     |     22.12.2011 15:43:00
Çok keyifli olduğu belli. Kıskanılacak durum. Selamlar...
cevap yazın
cako
cako     |     22.12.2011 16:02:00
bu kadar kalabalık ekiple kuş değil mangal keyfi olur:) Ya da arazi işgali:)
cevap yazın
eozer
eozer     |     22.12.2011 19:21:00
Holivid sudutyosu dedikleri bir yer varmış :))
Gelsinlerde görsünler sudutyo nasıl olurmuş :)))
Abi eline saglık harika bir kayıt olmuş.
Saygılarımla
cevap yazın
gurcan
gurcan     |     22.12.2011 20:29:00
demokritos selam ve sevgiler mustafam,
aga kertikler orada olunca bitmiş oluyor otomatikmen :)
çok teşekkürler hakan,
agam sanırım ofli çekmiş bunları, bende kuşdan başka birşey yok :)
cızbız işide abartılı kaçardı artık ama fena olmazdı yani :))
kaan çok teşekkür ediyorum, bizdende selamlar.
hakanım kıskanma yakında gideriz yine :)
ali bey ekip çok güzeldi gerçekten bizdende selamlar.
ömer bey mangal işi gelecek sefere olur heralde :)
erkanım yine gidelim :))
cevap yazın
Çulluk
Çulluk     |     23.12.2011 23:24:00
bu aralar sitenin yeni yüzünün çalışması sürüyor.
Serhat ağabeye "beğen" tuşu yerine
"eline sağlık" tuşu eklemesini önerdim. hem böyleyece yorum sayısı sıkıntısı olmadan ve yazma derdi var diyenler için kolay bir formül olacak:)
cevap yazın
Çulluk
Çulluk     |     23.12.2011 23:37:00
çalışmalar 2-3 aydır sürüyor. kısa bir süre gördüm mevcudu. ama işi sürpriz kaçmasın diye diğer yeniliklerden bahsetmeyeceğim.
saygılar bizden. size ve bütün dostlara selamlarımla iyi geceler dilerim, Bedri Bey.
cevap yazın
keremgur
keremgur     |     24.12.2011 20:50:00
Beğen tuşu olması mantıklı, ancak beğenen kişinin adı görünmesin. sonuçta al gülüm ver gülüm olup FK ya dönmesin site. GF olan fotolar beğen sayısı ile belirlensin. Şuanki sistemde fotoğraf kötü dediğimizde bile o fotoğraf için pozitif bir yorum gibi işlem görüyor, ayrıca fotoğrafı favoriye ekleme, son bir ay içinde tanımlanan fotolar ve minimum foto büyüklüğü 450KB olsa iyi olur, çünkü bir çok fotoğraf 400-450KB sınırında oluşuyor, ve son olarak exifi olmayan foto yayınlanmaz gibi bir kural getirilirse mükemmel olur. (naçizane fikrim)





3000 karakter kaldı.
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT