Bazen iç sesini takip etmeli, bazen de bir bileni... Bu sefer iç sesimi değil, karşıda gördüğüm Passat marka arabalı kuş gözlemcisi abimizi takip ettim onu rahatsız etmeden ve çaktırmadan! Eğer kendisi buradaysa ve yazıyı okuyorsa ona çok teşekkür ederim. Gittiği yol sayesinde Gökkuzgunla da tanış olduk!
Bu arada yolun tam kenarındaki yüksek toprak bölüme kimi arıkuşları yuva yapmış, kimisi de yapmaya çalışıyordu. Farkedince hemen uzaklaştım ancak benden sonra alana giren bir iki gözlemci daha bulunmaktaydı. Geçenleri dikkatli olmaları konusunda uyardım. Daha ne gibi önlem alınmalı inanın bilmiyorum! Umarım yavrular bu durumdan etkilenmez.
Gözlem süresi; 2 saat