Cumartesi günü gün batımına doğru Toygar Tepesindeki yangın müdahale merkezine gittim. Burası için benim ilk deneyimim.
Genelde kuşlar ışığa ters yönde hareket ettikleri için sabah saatlerinin daha verimli olacağını düşündüm.
Orada çok sınırlı bir zamanım olsa da hem vadi tarafında göz hizasında hem de yukarıdan yırtıcı geçişlerini görebildim.
Otların arasında bir sülünde gördüm. Merlin uygulamasında sesini kaydetmeyi başardım fakat fotoğrafını çekemeden kaçtı.
Gözlem süresi; 1 saat