X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Büyük baştankara

Büyük baştankara >> Great Tit >> Parus major

Bu kuşun hiç fotoğrafını yayınlamadığı mı fark ettim.Beğenmeniz dileğiyle selam ve saygılarımla.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
B.B
Kuş Türü
Büyük baştankara
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
17.12.2013
Çekim Tarihi
8.11.2013 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - İstanbul

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   480. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   819 | Yorum Sayısı »   65 | Beğeni Sayısı »   0 |


Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

mehmet3
mehmet3     |     17.01.2020 19:04:00
Çok güzel olmuş emeğinize sağlık...
avşarbey
avşarbey     |     20.12.2013 20:51:00
Çok özel stüdyodan çok güzel bir kare. Tebrikler ve selamlarrr
engineergs
engineergs     |     20.12.2013 21:06:00
Mustafa Bey teşekkür ederim çok selamlar.
abem
abem     |     19.12.2013 23:01:00
Nefis olmuş,tebrikler.
engineergs
engineergs     |     20.12.2013 21:07:00
Çok teşekkür ederim selamlar
sezaigoksu
sezaigoksu     |     19.12.2013 22:57:00
Şahane kayıt, elinize sağlık...selamlarımla...
engineergs
engineergs     |     20.12.2013 21:07:00
Sezai Bey teşekkür ederim selamlar
desperado
desperado     |     19.12.2013 20:37:00
Çook güzel..selamlar.
engineergs
engineergs     |     20.12.2013 21:07:00
Çok teşekkür ederim selamlar
karsar
karsar     |     19.12.2013 18:43:00
Güzel yakalanmış......Eline sağlık...
engineergs
engineergs     |     20.12.2013 21:06:00
Yusuf Bey teşekkür ederim selamlar
yasar16
yasar16     |     19.12.2013 12:06:00
Elinize sağlık çok nefis olmuş.
engineergs
engineergs     |     19.12.2013 15:41:00
Yaşar Bey teşekkür ederim selamlar
bahşi
bahşi     |     19.12.2013 11:12:00
Nefis bir kare Tebrikler.
engineergs
engineergs     |     19.12.2013 15:41:00
Çok teşekkürler selamlar
zaferK
zaferK     |     19.12.2013 11:09:00
Çok güzel bir beslenme karesi...ellerinize sağlık...
engineergs
engineergs     |     19.12.2013 15:41:00
Zafer Bey çok teşekkür ederim çok selamlar
moktem
moktem     |     19.12.2013 08:45:00
Harika. Elinize sağlık Sadık Bey. Selam ve sevgilerimle...
engineergs
engineergs     |     19.12.2013 09:17:00
Mehmet Ali Bey çok teşekkürler selamlar
MetinCenkçiler
MetinCenkçiler     |     19.12.2013 00:10:00
Harika kayıt kutlarım,
engineergs
engineergs     |     19.12.2013 09:17:00
Metin Bey teşekkür ederim selamlar
anamur
anamur     |     18.12.2013 23:51:00
Harika bir kare,kutluyorum,selamlar
engineergs
engineergs     |     19.12.2013 09:17:00
Çok teşekkür ederim selamlar
sinankucukcelik
sinankucukcelik     |     18.12.2013 22:36:00
Ellerinize sağlık Sadık bey,güzel olmuş.
engineergs
engineergs     |     19.12.2013 09:16:00
Sinan Bey çok teşekkürler selamlar
gunhan
gunhan     |     18.12.2013 11:45:00
Güzel kare Sadık bey, selamlar.
engineergs
engineergs     |     18.12.2013 17:35:00
Günhan Bey teşekkürler selamlar
aliatici
aliatici     |     18.12.2013 09:52:00
Sadık bey harika karelemişiniz elinize sağlık selamlar
engineergs
engineergs     |     18.12.2013 17:35:00
Ali Bey teşekkür ederim selamlar
empati
empati     |     18.12.2013 09:05:00
Elinize sağlık,çok güzel kare... Tebrik ederim,selamlar...
engineergs
engineergs     |     18.12.2013 17:34:00
Çok teşekkürler selamlar
orhankaya
orhankaya     |     18.12.2013 08:13:00
Sadık bey , tüneği ve renkleri ile nefisinden olmuş. Selamlar...
engineergs
engineergs     |     18.12.2013 17:34:00
Orhan Bey çok teşekkür ederim selamlar
ilkerakin
ilkerakin     |     17.12.2013 23:59:00
Ellerinize sağlık. Selamlar.
engineergs
engineergs     |     18.12.2013 00:50:00
İlker Bey teşekkür ederim selamlar
Tsingy
Tsingy     |     17.12.2013 21:56:00
Eşinize sağlık, selamlar.
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 22:03:00
Çok teşekkürler selamlar
birgök
birgök     |     17.12.2013 21:55:00
Sadık bey, çok güzel kareniz için sizi kutlarım.
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 22:03:00
Birtan Bey çok teşekkür ederim selamlar
bakcasoy
bakcasoy     |     17.12.2013 21:30:00
Kompozisyonu ile güzel kare, arka planda biraz noise azaltılsa daha iyi olurdu derim. Elinize sağlık, Selamlar
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 21:48:00
Aslında genel olarak noise temizlenebilirdi ama o kadar rahatsız etmedi beni açıkçası çok selamlar
burakısbılır
burakısbılır     |     17.12.2013 21:03:00
Ellerinize sağlık .
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 21:10:00
Çok teşekkürler selamlar
muratçalışkan
muratçalışkan     |     17.12.2013 20:54:00
Güzel kare Sadık bey...Selamlar...
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 21:10:00
Murat Bey çok teşekkür ederim çok selamlar
murat07
murat07     |     17.12.2013 20:47:00
Çok güzel, elinize sağlık.
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 21:10:00
Murat Bey teşekkür ederim selamlar
cenkzeynep
cenkzeynep     |     17.12.2013 20:42:00
Netliğin biraz arkada kalmasına rağmen tüneği,bonusu ve fonuyla güzel kare.. Tebrikler Sadık bey..
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 21:10:00
Doğru Cenk Bey makinenin özelliklerini daha iyi öğrenmek gerek sanırım.Teşekkür ederim selamlar
nayko
nayko     |     17.12.2013 19:51:00
Güzel kare, Tebrikler...
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 21:09:00
Naim Bey teşekkür ederim selamlar
akiraz
akiraz     |     17.12.2013 19:16:00
Çok güzel,selamlar...
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 19:18:00
Teşekkürler selamlar
hayalsultan
hayalsultan     |     17.12.2013 18:41:00
Harika..:-)
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 19:08:00
Hayal Hanım teşekkür ederim selamlar
safran
safran     |     17.12.2013 18:31:00
Sadık Bey kutlarım , nefis kare . Selamlar ...
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 18:37:00
Muammer Bey teşekkür ederim selamlar
AZİM
AZİM     |     17.12.2013 18:11:00
Sadık Bey türün güzel bir karesi olmuş; kutlarım.
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 18:22:00
Sadık Bey çok teşekkürler selamlar
fenix
fenix     |     17.12.2013 17:42:00
elinize saglik cok guzel
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 18:22:00
Çok teşekkürler selamlar
ayasar
ayasar     |     17.12.2013 17:36:00
Çok yakışıklı ,elinize sağlık.selamlar.
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 18:22:00
Yakışıklı ve yaramaz:))Çok selamlar
gedizmen
gedizmen     |     17.12.2013 16:28:00
çok şık...
engineergs
engineergs     |     17.12.2013 18:21:00
Çok teşekkür ederim selamlar
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT