X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Karaboğazlı ötleğen

Karaboğazlı ötleğen >> Rüppell`s Warbler >> Sylvia ruppeli

Uşak\'tan 90., toplamda 150. türümü zulüm karşısında yılmadan direnenlere adıyorum.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Acımasız
Kuş Türü
Karaboğazlı ötleğen
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
18.06.2013
Çekim Tarihi
12.06.2013 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Uşak

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   88. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   565 | Yorum Sayısı »   58 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

semerci
semerci     |     27.06.2013 18:21:00
Çağlar bey yeni gördüm muhteşem elinize sağlık..tebrikler. selamlar..
dkokenek
dkokenek     |     23.06.2013 14:27:00
Harika bir beslenme karesi, tebrikler. Selamlar...
efem
efem     |     21.06.2013 12:15:00
anlamlı ve güzel fotoğraf.tebrik ederim..
cako
cako     |     20.06.2013 15:51:00
Bonusu ile harika olmuş ellerinize sağlık selamlarımla.
safran
safran     |     20.06.2013 12:59:00

Tebrik ederim Çağlar Bey , selamlarımla...
alhn
alhn     |     20.06.2013 12:57:00
Çok güzel olmuş, elinize sağlık.
zien
zien     |     20.06.2013 11:51:00
Avı ve harikulade detayları ile enfes bir fotoğraf olmuş. Tebrikler.
porlisb
porlisb     |     20.06.2013 08:36:00
Güzel sunum,nefis çekim.
mustafatahire
mustafatahire     |     19.06.2013 23:49:00
çağlar hocam harika bir av karesi ellerine sağlık tebriklerimle uşaka bolca selamlar .
hyperbiker
hyperbiker     |     20.06.2013 06:50:00
Ben de İzmir e selamlar, özledim. Çok teşekkür ederim.
cenkzeynep
cenkzeynep     |     19.06.2013 22:24:00
türü,netliği,avı,fonu herşey yerli yerinde..
tebrikler çağlar bey,selamlar..
hyperbiker
hyperbiker     |     20.06.2013 06:50:00
Güzel yorumunuz için teşekkr ederim Cenk bey. Selamlar.
mudof
mudof     |     19.06.2013 15:02:00
Çağlar bey seyrine doyamadım bunu görünce fotoğraf atasım gelmedi elinize sağlık saygılarıma
hyperbiker
hyperbiker     |     20.06.2013 06:51:00
:) yapmayın Ahmet bey, bir fotoğraf için herşeyden vazgeçmeye değmez.
Çok teşekkür edeiyorum. Selamlar.
Aqqua
Aqqua     |     19.06.2013 08:17:00
Netlik harika , tür harika , mesaj harika.
Daha ne olsun.
Selamlar kardeşim...
hyperbiker
hyperbiker     |     19.06.2013 08:26:00
İçim parçalanıyor Göksel, çekirgeye değil :), olanları gördükçe. 
Neyse, bugünler de geçecek. 
Sağol kardeşim yorumun ve düşüncelerin için. Selamlar.
birgök
birgök     |     18.06.2013 23:22:00
Çağlar Bey,türün çok güzel karelerinden olmuş.
Tebrikler.
hyperbiker
hyperbiker     |     19.06.2013 07:07:00
Değer kattınız Birtan bey, teşekkür ederim.
Ayhansv
Ayhansv     |     18.06.2013 23:21:00
Nefis kare,elinize sağlık.
hyperbiker
hyperbiker     |     19.06.2013 07:07:00
Teşekkür ederim Ayhan bey.
avşarbey
avşarbey     |     18.06.2013 22:01:00
Çağlar çok çok güzel bir kare. Her şey nefisve güzelde bu çekirge niye gülüyor öyle pis pis ona anlam veremedim. yoksa bunda bir hile falan mı? var :))))). Emeklerine sağlık tebrikler ve selamlar...
hyperbiker
hyperbiker     |     19.06.2013 07:06:00
:) Bu işte bir iş var ya ben de anlayamadım. Hayatından çok memnun görünüyor çekirge.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim Mustafa bey.
miskinlertekkesi
miskinlertekkesi     |     18.06.2013 21:36:00
Çok güzel bir kare, elinize sağlık.
hyperbiker
hyperbiker     |     19.06.2013 07:06:00
Çok teşekkür ederim Şeyda hanım.
dadach
dadach     |     18.06.2013 21:25:00
Çağlar Bey enfes... tebrikler. emeklerinze sağlık.. selamlarımla...
hyperbiker
hyperbiker     |     19.06.2013 07:07:00
Teşekkürler Nuri bey, selamlar.
oks
oks     |     18.06.2013 20:13:00
Bu güzel tür ve kare için kutluyorum, ellerinize emeklerinize sağlık.
Zulüm ve baskılar karşısındaki duyarlılığınız için ayrıca teşekkürler, selamlar.
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 20:47:00
Bu güzel yorum ve duygular için de ben teşekkür ederim Okan bey, selamlar.
AZİM
AZİM     |     18.06.2013 19:12:00
çağlar bey nefis olmuş; tebrikler.
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 19:36:00
Çok teşekkür ederim sadık bey, selamlar.
yavuzeryavuz
yavuzeryavuz     |     18.06.2013 16:10:00
çok güzel tebrikler..
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 18:00:00
Teşekkürler Yavuz bey, selamlar.
oguz44
oguz44     |     18.06.2013 14:23:00
Çağlar Bey nefis bır av karesı tebrıkler
Selamlar
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 15:44:00
Eksik olmayın Oğuz bey, selamlar.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     18.06.2013 13:22:00
Çok güzel Çağlar bey...Selamlar...
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 13:34:00
Çok teşekkürler Murat bey, selamlar.
zaferK
zaferK     |     18.06.2013 12:46:00
Nefis bir av karesi Çağlar bey...çok beğendim ,ellerine sağlık...
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 13:12:00
Ustalardan böyle güzel yorumlar almak çok heveslendirici. Teşekkür ederim Zafer bey.
dede
dede     |     18.06.2013 12:21:00
Avı ile, nefis netlikte, bir Kara Boğazlı Ötleğen. Elinize sağlık, sevgilerimle.
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 13:13:00
Cvat bey, çok teşekkür edeiyorum. Saygı ve sevgilerimle.
ozgurkalay
ozgurkalay     |     18.06.2013 11:33:00
Nefis... Tebriklerimle..Selamlar.
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 13:13:00
Teşekkür ederim Özgür bey, selamlar.
sinankucukcelik
sinankucukcelik     |     18.06.2013 10:41:00
Harika olmuş Çağlar bey...
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 11:10:00
Teşekkürler, selamlar Sinan bey.
MetinCenkçiler
MetinCenkçiler     |     18.06.2013 10:30:00
Çağlar bey çok güzel bir fotoğraf kutlarım.
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 11:09:00
Sağolun Metin bey, selamlar.
Hagavaga
Hagavaga     |     18.06.2013 09:43:00
Çok şık olmuş, kutlarım.
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 09:51:00
Çok mersi Selçuk bey, selamlar.
caylak76
caylak76     |     18.06.2013 09:32:00
:):) Açıklamanızın yanındayım Çağlar Bey. Süper süper süper
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 09:51:00
Levent bey, sizi buralarda görmek çok güzel. Değerli desteğiniz için teşekkür ederim. Selamlar.
gedizmen
gedizmen     |     18.06.2013 09:31:00
nefis bir çalışma...
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 09:50:00
Teşekkürler Okyay bey, selamlar.
engineergs
engineergs     |     18.06.2013 08:54:00
Çok güzel beslenme karesi elinize sağlık çok selamlar
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 09:22:00
Teşekkürler Sadık bey, selamlarımla.
ahmetyilmaz
ahmetyilmaz     |     18.06.2013 08:54:00
elinize sağlık Çağlar bey
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 09:21:00
Eksik olmayın Ahmet bey, selamlar.
sezaigoksu
sezaigoksu     |     18.06.2013 08:32:00
Çok güzel...elinize sağlık...selamlarımla...
hyperbiker
hyperbiker     |     18.06.2013 08:51:00
Teşekkürler Sezai bey, selamlar.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT