X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Saka

Saka >> European Goldfinch >> Carduelis carduelis

Mersin Göksu Deltası\'dan. \"safran\" Muammer Çeviker abimle kışın yaptığımız geziden. İstedeğimiz gibi dolu dolu geçmesede, yinede verimli oldu diye bilirim. 6 Kertik çekmiştim. dönüştü de bize bu güzel bol bol pozverdi. Umarım beğenirsiniz... Herkese gönül dolusu selamlar



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
YEMEK ZAMANI
Kuş Türü
Saka
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
20.05.2013
Çekim Tarihi
17.01.2013 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Mersin

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   528. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   550 | Yorum Sayısı »   43 | Beğeni Sayısı »   0 |


Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

mehmet3
mehmet3     |     10.01.2020 20:16:00
Harika olmuş.Tebrikler.
safran
safran     |     24.05.2013 05:15:00


Ben bu kuşu hatırladım , güzel olmuş . Tebrikler ve selamlarımla....
avşarbey
avşarbey     |     29.05.2013 00:09:00
Çok teşekkür ederim Muammer abim..  Nasıl hatırlamayız abi.. Bize dadikalarca paz verdi hemdi
istifini bozmadan. Güzi bir geziydi.. Selamlar.
abana
abana     |     22.05.2013 17:07:00
Tam renk çümbüşü.Selamlarımla
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:11:00
Çok teşekkür ederim İskender bey beğeni ve bu güzel yorumunuz için. Selamlar
AZİM
AZİM     |     22.05.2013 07:50:00
Mustafa Bey çok güzel kareniz için kutlarım.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:13:00
Sadık hocam beğeni ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler ve selamlar...
mustafatahire
mustafatahire     |     21.05.2013 23:57:00
vaaaay adaşım vaaaay bu ne netlik bu ne güzelliktir böyle harika çok beğendim adaşım ellerine sağlık selamlarımla adaşşşşşş.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:14:00
Çok teşükker ederim adaşşşşş.. Begeni ve bu güzem samimi yorumunuz için. Selamlarımla
cenkzeynep
cenkzeynep     |     21.05.2013 22:01:00
ışığı,renkleri ve kompozisyonuyla güzel fotoğraf..
tebrikler mustafa bey,selamlarımla..
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:16:00
Cenk bey az önceki yanlışlıktan dolayı özür dilerim. Beğeni ve bu güzel yorumunuz için de ayrıca çok
çok teşekkürler ve selamlar..
alhn
alhn     |     21.05.2013 21:37:00
Çok güzel olmuş, elinize sağlık.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:15:00
Alihan bey çok teşekkürler bu güzel yorum ve beğeniniz için. Selamlarımla.. 
haniferkan
haniferkan     |     21.05.2013 21:24:00
asık suratlı güzelin hoş bi karesi, elinize sağlık
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:17:00
Hanife hanım... Güzel yorum ve beğeniniz için çok çok teşekkür teşekkürler. selam ve sevgiler...
dadach
dadach     |     21.05.2013 18:34:00
çok güzel poz vermiş Abim.. ellerine sağlık ..selamlarımla..
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:17:00
Dadaşım beğeni ve bu güzel  yorumunuz için çok teşekkürler ve selamlar
miskinlertekkesi
miskinlertekkesi     |     21.05.2013 17:45:00
Çok güzel bir saka kaydı olmuş, elinize sağlık.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:18:00
Şeyda hanım beğeni ve güzel yorumunuza çok teşekkür ederim. Selam ve sevgiler...
oguz44
oguz44     |     21.05.2013 16:23:00
Tebrıkler cok guzel detaylara sahip bir kare olmus
Selamlar
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:19:00
Çok teşekkürler Oğuz bey beğeni ve ggüzel yorumunz için. Selamlarımla
nayko
nayko     |     21.05.2013 15:56:00
" 6 kertik, dolu dolu geçmedi " :)
Helal olsun, vallahi,

Elinize sağlık,
Selamlar
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:20:00
Valla Naim bey o kadar çok bereketli bir yerde 6 kertik alınca  adamın morali bozuluyor :))) Beğeni
ve güzel yorumunuz için de çok çok teşekkür ederim. selamlarımla....
fenix
fenix     |     21.05.2013 15:32:00
Mustafa bey elinize saglik guel bir beslenme karesi olmus
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:24:00
Necla hanım beğeni ve bu güzel yorumunuz için çok teşekkürler. Selam ve sevgiler
ahmetyilmaz
ahmetyilmaz     |     21.05.2013 12:27:00
elinize sağlık Mustafa bey
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:25:00
Teşekkür ederim Ahmet bey beğeni ve güzel yorumunuz için. Selamlar... Adana da unutmayın. Kebaplar
sizi bekliyor....
sezaigoksu
sezaigoksu     |     21.05.2013 11:19:00
Işığı müthiş kullanmışsınız Mustafa bey, çok güzel görünüyor, elinize sağlık...selamlarımla...
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:27:00
Çok teşekkür ederim Sezai bey. Akşam gün batımına doğru güneş öylesine alçaldıki.  Her şey göz
hizası oldu. Beğeni ve güzel yorumunuza çok teşekkürler... Selamlar...
yavuzeryavuz
yavuzeryavuz     |     21.05.2013 10:54:00
Tebrikler çok güzel..
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:27:00
Çok teşekkürler Yavuz hocam beğeni ve güzel yorumunuz için. Selamlarımla
engineergs
engineergs     |     21.05.2013 09:34:00
Çok çok güzel elinize sağlık çok selamlar
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:29:00
Çok teşekkürler Sadık bey beğeni ve güzel yorumunuza. Selamlarımla
ozgurkalay
ozgurkalay     |     21.05.2013 08:13:00
Çok güzel.Eline sağlık Mustafa abi.Selamlar.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:31:00
Teşekkürler kardeşim.. Beğeni ve güzel yorumuna.. Selamlarımlaaaaa
sinankucukcelik
sinankucukcelik     |     21.05.2013 00:27:00
Nefis olmuş Mustafa bey,ellerinize sağlık.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:32:00
Sinan bey beğeniniz ve güzel yorumunuza çok teşekkürler. selamlarımlaaa....
Boraunver1
Boraunver1     |     21.05.2013 00:23:00
Elinize sağlık Mustafa Bey.Sakayı her zaman beğenirim.Güzel karesi olmuş.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:32:00
Çok teşekkürler Beğeni ve güzel yorumunuz için. Selamlar
murat07
murat07     |     20.05.2013 23:43:00
Çok güzel kare, elinize sağlık.
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:33:00
Murat bey bu güzel yorum ve beğeniniz için çok teşekkür ederim. Selamlarımla
MetinCenkçiler
MetinCenkçiler     |     20.05.2013 23:35:00
Tebrikler Mustafa bey ,yakın ve detaylı bir paylaşım.
Selamlar..
avşarbey
avşarbey     |     22.05.2013 20:34:00
Metin bey bu güzel yorum ve beğeniniz için çok teşekkür ederim. selamlarımlaaaa
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT