X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Şahin

Şahin >> Common Buzzard >> Buteo buteo

Trakuş dostlarına selam ve saygılarımla. tünek ve teller için yapabileceğim birşey yoktu malesef.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Otopsi...
Kuş Türü
Şahin
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
9.02.2012
Çekim Tarihi
5.02.2012 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Trabzon

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   468. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   850 | Yorum Sayısı »   47 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

mehmet3
mehmet3     |     5.01.2020 19:11:00
Harika olmuş.Tebrikler.
AlperA
AlperA     |     12.02.2012 03:17:00
tebrikler Kemal bey nefis bir kare olmuş ellerinize sağlık.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:24:00
çok teşekkür ediyorum alper bey.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.02.2012 18:07:00
Kemal kardes yaban hayat adına harıka olmus selam.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:23:00
çok teşekkür ediyorum başkanım. selamlar.
efem
efem     |     11.02.2012 12:49:00
doğal ve çok güzel olmuş.ellerine sağlık kemal bey..
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:23:00
çok teşekkür ediyorum aslan bey.
fkocaeli
fkocaeli     |     11.02.2012 11:35:00
Çeim ve kompozisyon o kadar güzelki,telin falan hiç önemi yok,ellerinize sağlık Kemal bey tebrikler ediyorum.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:22:00
çok teşekkür ediyorum fikri bey.
MYılmaz
MYılmaz     |     11.02.2012 09:41:00
Elinize sağlık, entereasan bir beslenme karesi
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:22:00
çok teşekkür ediyorum metin bey.
seyyah
seyyah     |     10.02.2012 22:43:00
Heyecan verici nefis bir kare.Tebrik ederim.Selamlarımla.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:21:00
çok teşekkür ediyorum tamer, selamlar.
hibrahimguzel
hibrahimguzel     |     10.02.2012 22:18:00
Ellerine sağlık kemal bey cok güzel.
Selam ve sevgiler.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:20:00
çok teşekkür ediyorum ibrahim bey. selamlar.
ahmetyilmaz
ahmetyilmaz     |     10.02.2012 09:51:00
Başarılı bir beslenme olmuş. elinize sağlık
birgök
birgök     |     10.02.2012 18:51:00
Ahmet Bey in izniyle;
Kemal Bey, tür de beslenme anı karesi de çok güzel.
 Tebrikler,selamlar.
tabiatdostu
tabiatdostu     |     10.02.2012 08:44:00
selamlar Kemal bey güzel fotoğraf ve konu.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:20:00
fikret bey çok teşekkür ediyorum.
Aqqua
Aqqua     |     10.02.2012 08:16:00
Sahne yeter , tünek vs. teferruat.
Çok güzel kare , elinize sağlık Kemal Bey
Selamlarımla...
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:19:00
göksel bey çok teşekkür ediyorum. selamlar.
alhn
alhn     |     10.02.2012 01:59:00
Çok güzel, tebrikler.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:18:00
çok teşekkür ediyorum alihan bey.
atmaca54
atmaca54     |     10.02.2012 00:11:00
Bu nasıl bir eziyettir böyle bizlere:)) çekemeyen var derim nacizane:)
Eline saglık Abi m 11 numara olmuş.
Saygılarımla
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:17:00
çok teşekkür ediyorum erkan, görüşelim arayı açmayalım :)))
MuratC
MuratC     |     10.02.2012 00:10:00
Ameliyat sahnesi guzle olmus, tebrikler
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:13:00
çok teşekkür ediyorum murat bey.
akiraz
akiraz     |     9.02.2012 23:55:00
üstadım kutlarım son yorum hakkım bu güzel karenize nasip oldu selamlar sevgiler...
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:13:00
çok teşekkür ediyorum ahmet bey, selamlar.
porlisb
porlisb     |     9.02.2012 23:52:00
Emeğinize sağlık,nefis.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:12:00
çok teşekkür ediyorum sacit bey.
Lazaga
Lazaga     |     9.02.2012 23:46:00
Gayet güzelmiş abi..Maraş tan sevgiler
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:12:00
çok teşekkürler aga.
croma
croma     |     9.02.2012 22:51:00
Budur..harika bir kayıt Kemal Hocam..selamlar..
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:11:00
çok teşekkür ediyorum serkan hocam, selamlar.
yunus
yunus     |     9.02.2012 22:28:00
Kemal hocam çok guzel bır fotoğraf ben çok beğendım ellerınıze sağlık..
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:11:00
çok teşekkür ediyorum yunus bey.
nayko
nayko     |     9.02.2012 22:19:00

Elinize sağlık,
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:09:00
çok teşekkür ediyorum naim bey.
resimogretmeni
resimogretmeni     |     9.02.2012 21:55:00
Güzel bir beslenme karesi olmui.Elinize sağlık Kemal bey,selamlar.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:08:00
çok teşekkür ediyorum oğuz bey.
hyperbiker
hyperbiker     |     9.02.2012 21:50:00
Çok güzel bir kayıt, tebrikler Kemal bey.
sakaladam
sakaladam     |     14.02.2012 12:08:00
çok teşekkür ediyorum çağlar bey.
ali6105
ali6105     |     9.02.2012 20:48:00
Nefisinden bir kayıt...
Elinize sağlık Kemal bey.
sakaladam
sakaladam     |     10.02.2012 15:58:00
çok teşekkür ediyorum ali bey.
spalaxtr
spalaxtr     |     9.02.2012 20:41:00
Kemal Bey avın sonuna denk gelmişsiniz, çok güzel kare, elinize sağlık. Selamlar.
sakaladam
sakaladam     |     10.02.2012 15:57:00
çok teşekkürler hocam, sonu olması belkide iyi oldu yanında durunca kaçmadı, selamlar.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT