X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Küçük kumkuşu

Küçük kumkuşu >> Little Stint >> Calidris minuta

Türü doğru seçebildimmi bilmiyorum. Tüm dostlara İyi Bayramlar dilerim.. Sevgi ve Selamlarımla..



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Kum Güzeli
Kuş Türü
Küçük kumkuşu
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
5.11.2011
Çekim Tarihi
6.09.2011 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Konya

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   117. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   525 | Yorum Sayısı »   33 | Beğeni Sayısı »   0 |


Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

akiraz
akiraz     |     11.11.2011 02:01:00
üstadım supeeerrrrrr ellerinize sağlık selamlar...
sener
sener     |     7.11.2011 22:31:00
Harika Murat. İyi bayramlar.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     7.11.2011 23:26:00
Göker çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla.. 
yalıcapkını
yalıcapkını     |     7.11.2011 20:35:00
Netligiyle tebrikler Murat bayraminizda kutlu olsun.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     7.11.2011 23:26:00
Başkanım çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla.. 
yavuzeryavuz
yavuzeryavuz     |     7.11.2011 18:13:00
Cok cok basarili tebrikler
muratçalışkan
muratçalışkan     |     7.11.2011 23:27:00
Yavuz bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla.. 
efem
efem     |     7.11.2011 17:47:00
açı çok güzel murat.tebrikler.
iyi bayramlar..
muratçalışkan
muratçalışkan     |     7.11.2011 23:27:00
Aslan çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla.. 
arslan236
arslan236     |     7.11.2011 15:53:00
Güzel kare, emeğinize sağlık. İyi bayramlar.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     7.11.2011 23:27:00
Giray bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla.. 
porlisb
porlisb     |     7.11.2011 09:18:00
Emeğine sağlık Murat Bey,nefis çalışma.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     7.11.2011 23:28:00
Sacit bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla.. 
burake
burake     |     6.11.2011 12:13:00
Ben daha çok ak kumkuşuna benzettim...Kompozisyon, ışık, netlik; hepsi en iyisinden...Elinize sağlık Murat hocam...İyi bayramlar...
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 22:54:00
Ben bu kerataları cidden ayıramıyorum üstatlar ne diyosa varım :) Çok teşekkür ederim Burak bey iyi
bayramlar..
huddu
huddu     |     6.11.2011 10:15:00
Güzel kare. elinize sağlık, İyi bayramlar.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 22:55:00
Hüseyin hocam çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
ibrahim
ibrahim     |     5.11.2011 23:35:00
Nefis olmuş, kutlarım.
Size da iyi Bayramlar, selamlar.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 22:56:00
Ali bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
croma
croma     |     5.11.2011 22:51:00
nefis yakınlık..kutlarım,selamlar..
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 22:56:00
Serkan bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
dede
dede     |     5.11.2011 13:23:00
Bence de Ak Kumkuşu, gaga oldukça belirgin bir ayrım sağlıyor. Fotoğraf çok başarılı olmuş ama. Elinize sağlık, iyi bayramlar.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 22:58:00
Cevat hocam yarın aynısını çeksem yine ayıramayabilirim :) çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi
ve Selamlarımla..
AZİM
AZİM     |     5.11.2011 12:22:00
Göz hizasında çok güzel
Sizin de bayramınız kutlu olsun.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 23:00:00
Sadık hocam fena boyun ağrısı yapıyor ama seviyorum döyle kareleri :)çok teşekkür ederim İyi
bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
boreocypriensis
boreocypriensis     |     5.11.2011 10:23:00
Murat bey nadirattan enfes bir kare... ellerinize ve emeğinize sağlık.
Ben de size sevdiklerinizle güzel bir Bayram diliyorum... sevgiler.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 23:01:00
Bilmukabele Bayram bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
surgeon
surgeon     |     5.11.2011 10:16:00
Sürmeli değil de Ak kumkuşu gibi dostum.
Güzel kare.
Selamlar...
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 23:03:00
Hüseyin hocam sırt detaylarından ayırayım diiyorum ama o da olmuyor hepsini seviyorum nasılsa :) çok
teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
topcu78
topcu78     |     5.11.2011 09:49:00
emeklerinize sağlık iyi bayramlar
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 23:04:00
Hasan bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
abem
abem     |     5.11.2011 06:06:00
Çok güzel. İyi bayramlar.
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.11.2011 23:04:00
Mehmet bey çok teşekkür ederim İyi bayramlar.. Sevgi ve Selamlarımla..
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT