X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Gece balıkçılı

Gece balıkçılı >> Black-crowned Night Heron >> Nycticorax nycticorax

Büyük lokma yutta büyük söz söyleme demişler. Buda öyle yapıyor.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Büyük lokma.
Kuş Türü
Gece balıkçılı
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
9.04.2011
Çekim Tarihi
31.05.2008 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Osmaniye

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   168. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   1095 | Yorum Sayısı »   69 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

Gavurdağlı
Gavurdağlı     |     14.04.2011 01:15:00
Kuşu kandırmak için bu kadar büyük balık verilir mi :))
Harika yakalamışsın başkanım.
Ellerine sağlık...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2011 01:18:00
Ne yaparsın kendimden çok onları düşünüyorum dostum sağalasın selam.
eng55
eng55     |     11.04.2011 21:38:00
Bu kadar büyük lokma yiyen büyük söz de söylese hakkıdır:)
HArika yakalamışsınız.Selamlar,ellerinize sağlık..
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 21:54:00
Haklısınız Ömer bey selam.
jasmin
jasmin     |     11.04.2011 21:29:00
Başkanım harika yakalamışsınız, elinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 21:57:00
Çok sağolasın kıymetli arkadaşım Birde yutuşu görülmeye değerdi boğulacak sandım selam.
armadillo
armadillo     |     11.04.2011 18:24:00
Bu balığı nasıl yutar :)
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 21:57:00
Onu hiç sorma önce yutamaz dedim ama öyle bir yuttuki sorma hemşerim selam.
MuratC
MuratC     |     11.04.2011 17:10:00
2 boy buyuk gelmis bu av buna :)) Harika bir belge, tebrikler
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:02:00
Byağı büyüktü pullu ama zor yuttu murat bey dostum selam.
shooter
shooter     |     11.04.2011 14:58:00
Yuhh yani... ne açgözlüymüş... iyi kayıt olmuş başkan...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 21:59:00
Gerçekten yuh denecek kadar vardı yutarken boğulacaktı  selam Ömer beydostum.
fikyor
fikyor     |     11.04.2011 13:03:00
Oldukça büyük bir av yakalamış, ellerine sağlık Başkan, nefis olmuş.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:00:00
Gerçektende büyük bir pulluydu çok zor yuttu teşekkür ederim abiselam.
oguz43
oguz43     |     11.04.2011 12:59:00
nefis belge , tebrikler Başkanım .
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:01:00
Teşekkür ederim ERhan bey selam.
KANDIZLIK
KANDIZLIK     |     11.04.2011 12:35:00
Başkanım harika belge kayıt olmuş, kutlarım. Görüşmek üzere diyerek, sevgiler sunarım .
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:05:00
DR. um teşekkür ederim inşallah görüşürüz selam.
STAVROGONNO
STAVROGONNO     |     11.04.2011 10:22:00
anı güzel yakalamışsınız...emeğinize sağlık...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:11:00
Çok teşekkür ederim selam.
topcu78
topcu78     |     11.04.2011 09:20:00
Çok güzel av ve avcı tebrik ederim
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:12:00
Teşekkür ederim dostum selam.
pagurus
pagurus     |     11.04.2011 06:22:00
Nefis bir tespit Ali bey,kutlarım...O balığı yedikten sonra herhalde 3 gün başka bişey yememiştir :) Tarih oranın esas cennet zamanlarıymış.Şimdilerde oralarda cınbızla kuş bulunuyor düzgün fotograf çekecek ne yazık ki....Çok selam.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:14:00
Çok haklısın Balıkta tok tutar hani, selam dostum.
birgök
birgök     |     10.04.2011 22:04:00
Alimurtaza Bey,kuşun açlık zamanını güzel yakaladınız:)
Selamlar.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:15:00
Vallahi nasıl yiyecek diye merak ettm parçalar öyle yutar bekliyordum ama tüm yuttu selam dostum.
çehov
çehov     |     10.04.2011 18:44:00
Ellerinize sağlık, lafı uzatmama gerek yok; harika olmuş.
Selamlarımla...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:16:00
Çetin bey teşekkür ederim selam.
saboy
saboy     |     10.04.2011 18:22:00
Başkanım ellerine sağlık, aksiyon harika... Merak ettim nasıl yedi o balığı ?Tek seferde yutabildi mi?
yalıcapkını
yalıcapkını     |     11.04.2011 22:26:00
Valla dostum bende çok merak ettim önce çatal bıçakla parçalıp yer dedm yok hiç parçalamadan yuttu
ama boynu iki katı kalınlaştı yutarken çok zorlandı selam .
ati64
ati64     |     10.04.2011 15:25:00
Cok guzel kayıt elinize saglik başkanım.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     10.04.2011 15:30:00
Çok teşekkür ederi,m Atilla kardeşim
miskinlertekkesi
miskinlertekkesi     |     10.04.2011 10:46:00
Güzel bir beslenme karesi, kutlarım.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     10.04.2011 15:31:00
Teşekkür ederim selam.
hakbal
hakbal     |     10.04.2011 09:09:00
süper aksiyon.
tebrikler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     10.04.2011 15:31:00
Teşekkür ederim Hakan bey selam.
sener
sener     |     9.04.2011 23:25:00
Avıyla güzel bir karesi olmuş. Selamlarımla dostum.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 23:47:00
Göker kardeşim teşekkür ederim, öyle zor yututki karşımda kuş değilde yamyam var zannettim selam.
Cirano
Cirano     |     9.04.2011 23:12:00
İlginç rastlantı,güzel zamanlama.Elinize sağlık...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 23:49:00
Öyle heyecanlı sahne idiki kocaman balığı ne yapacak derken yutmak için çok uğraştı sağolasın selam
arkadaşım.
ademyagiz
ademyagiz     |     9.04.2011 22:38:00
o ne balık öyle hay maşallah :))
croma
croma     |     9.04.2011 22:17:00
başkanım malı götürmüş bu :)
güzel kayıt,selamlar..
coşkun
coşkun     |     9.04.2011 21:38:00
Hey maşşallah,yutabildimi bunu başkanım.Ellerinize sağlık selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 21:43:00
Çok zor yuttu tek hamlede yutulacak şey değildiki inan çok büyüktü adam doyardı porsiyondan.
burake
burake     |     9.04.2011 20:50:00
Nefis bir kayıt olmuş...Tebrik ederim...Selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 21:27:00
Teşekkür ederim.
gedizmen
gedizmen     |     9.04.2011 20:35:00
maşallah...
zamanlamınız çok iyi
elinize sağlık
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:40:00
Teşekkür ederim Okyay bey selam.
karaani
karaani     |     9.04.2011 19:54:00
Başkanım bu nasıl bir büyük lokmadır yaw :))
Eline sağlık,süper bir kare yakalamışsın.
Çok çok selamlar.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:23:00
Öyle bir andıki o an hala nutamıyorum kocaman balığ nasıl yuttuğunu, heyecanla izledim. Fotoğraf çok
kaliteli olmadı ama belge olur diye paylaştım selam Veyselciğim.
akin
akin     |     9.04.2011 19:08:00
çok güzel bir anı çok başarılı görüntülemişsiniz, elinize sağlık, selamlar..
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:24:00
Çok ilginç bir amdı yutarken boğulacak sandım inan, selam.
wolfkenan
wolfkenan     |     9.04.2011 18:27:00
Başkanım bu ne muhteşem kompozisyon yuh dedim bu güzele...cetvel vereydik abi buna:))
fotoğraf benimkiler gibi az sorunlu olsada belge olarak harika olmuş,selam,saygılar abi..
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:25:00
Kenancığım o anı unutamadım hala, yarım porsiyon vardı balık selam.
fkocaeli
fkocaeli     |     9.04.2011 17:39:00
Yutabildiyse helal olsun,enfes bir kompozisyon olmuş başkanım ellerinize sağlık tebrikler ediyorum.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:27:00
Ama çok zor yuttu uzaktan boğazından çok zor geçtiğini seyrettim eyvah boğulacak dedim boğazına
sığmıyordı balık çok büyüktü.
cavres
cavres     |     9.04.2011 17:26:00
kılçıkları büyük olur aman boğazında kalmasın:) tebrikler ellerinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:30:00
Eşref bey o kadar iriydiki balık bir adamı doyururdıu ianan çok zor yuttu.
AZİM
AZİM     |     9.04.2011 18:56:00
Eşref  Beyin izniyle
Çok güzel bir av anı
Emeklerinize sağlık
MKutluk
MKutluk     |     9.04.2011 17:14:00
Başkanım, meğerse sandıkta neler varmış. Tebrik ederim çok güzel. Sevgilerimle.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:33:00
Memetciğim sandık dolu sıra gelmiyor çoğuna. yorum için teşekkür ederim.
surgeon
surgeon     |     9.04.2011 16:57:00
Başkanım umarım yutabilmiştir. Artık 1 hafta avlanmasa da olur :)
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:35:00
Merhana sevgili hocam, mübala yapmayım bunu yutarken boğulacaktı sanki, heyecandan güzel karede
çekemedim bir adam doyardı selam.
beratt
beratt     |     9.04.2011 15:01:00
neredeyse boyu kadar
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:36:00
Evet boyunca lokmaydı biz birkaç lokmada ancak yuardık yani doyardık o kadar iriydi selam.
millidere
millidere     |     9.04.2011 14:19:00
başkanım bu balık neredeyse kendisi kadar, ne oldu yutabildi mi?
selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:37:00
Mustafam valla o kadar zor yuttuki heyecandan güzelde çekemedim, hepsini aynı anda yuttu amam
boğulacaktı nerdeyse selam.
kryktltrk
kryktltrk     |     9.04.2011 14:05:00
çok güzel kayıt olmuş. tebrikler...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     9.04.2011 20:39:00
Koray bey çok zor bir lokmaydı zor yuttu çokta uğaraştı mideye indirene kadar selam.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT