X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Tepeli toygar

Tepeli toygar >> Crested Lark >> Galerida cristata

Doğup büyüdüğüm Denizli-Tavas-Horasanlı köyünde görüntülendi.Çocukluğumda sapanla çok peşinden koştuğum bu kuşun bizim oralardaki mahalli ismi MANGİLE\'dir.Selam ve sevgilerimle...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Horasanlıdan.
Kuş Türü
Tepeli toygar
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
7.12.2010
Çekim Tarihi
16.11.2010 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Denizli

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   263. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   476 | Yorum Sayısı »   15 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

mehmet3
mehmet3     |     25.01.2020 19:16:00
Harika olmuş.Tebrikler...
boreocypriensis
boreocypriensis     |     27.04.2011 16:54:00
Kompozisyon ve açı çok hoş olmuş Nevzat bey. Elinize sağlık. Selamlarımla.
hikmet
hikmet     |     11.12.2010 07:36:00
Nevzat hocam,tebrikler güzel bir kare olmus.
Mehmet
Mehmet     |     9.12.2010 00:06:00
Selamlar,
yaygın bir türden çok güzel bir kare olmuş
Ellerinize sağlık.
En güzel dileklerimle,
hoşcakalın.
gökçen
gökçen     |     9.12.2010 10:58:00
Mehmet bey çok teşekkür ederim selamlar...
ZIRVANA
ZIRVANA     |     8.12.2010 21:17:00
Nevzat Bey elinize sağlık ..... Selamlarımla ......
gökçen
gökçen     |     9.12.2010 10:52:00
Namık bey teşekkür ederim selamlar...
fkocaeli
fkocaeli     |     8.12.2010 13:07:00
Güzel bir kompozisyon olmuş Nevzat bey ellerinize sağlık tebrikler ediyorum.
gökçen
gökçen     |     9.12.2010 10:51:00
Fikri bey teşekkür ederim selamlar...
murat07
murat07     |     7.12.2010 21:05:00
Güzel bir kompozisyon olmuş, elinize sağlık müdürüm.
gökçen
gökçen     |     9.12.2010 10:50:00
Teşekkür ederim Murat bey selamlar...
birgök
birgök     |     7.12.2010 21:21:00
Nevzat Bey;(yorum haklarım dolu olduğu için başka arkadaşlar yazınca ancak o zaman onların
yorumlarına ilintili olarak yazabildim.)
 Güzel tür ve kareniz için tebrik ederim.
 Ellerinize sağlık.
wolfkenan
wolfkenan     |     7.12.2010 19:49:00
Sevgili müdürüm eline sağlık güzel kompozisyon olmuş tebrikler selam ve saygılar abi...
gökçen
gökçen     |     9.12.2010 10:49:00
Teşekkür ederim hemşerim selamlar...
AZİM
AZİM     |     7.12.2010 19:54:00
Kenan Beyin izniyle
Nevzat Bey fonuyla güzel olmuş tebrikler.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT