X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Yalıçapkını

Yalıçapkını >> Common Kingfisher >> Alcedo atthis

HD yükleme kapalı, bizde semiHD yükleriz. HD için şimdilik hayal gücü gerekiyor.. İlgi ve beğeninize.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
...
Kuş Türü
Yalıçapkını
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
19.10.2010
Çekim Tarihi
24.09.2010 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Antalya

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   324. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   507 | Yorum Sayısı »   39 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

mehmet3
mehmet3     |     10.01.2020 17:52:00
Çok güzel olmuş emeğinize sağlık.
dtbgrylmz
dtbgrylmz     |     20.07.2012 00:03:00
Şu çapkını ben de bir balıklı almak istiyorum elinize sağlık..
evlinzi
evlinzi     |     21.10.2010 11:01:00
Çok güzel olmuş,tebrikler..
murat07
murat07     |     19.10.2010 23:20:00
Hocam bu zaten HD olmuş. Bundan daha HD si nasıl olur ki. Eline sağlık
ibrehim
ibrehim     |     19.10.2010 21:50:00
High defination olmuş zaten, elinize sağlık
Ancak nikonda beyazlar daha beyaz görünüyor kanaatimce, saygılar
neri48
neri48     |     19.10.2010 20:45:00
muhteşem....Tebrikler...Selamlar...
huddu
huddu     |     19.10.2010 20:58:00
Çok teşekkürler, sağolun.
damesi26
damesi26     |     19.10.2010 18:55:00
Av sahnesiyle muhteşem olmuş.Selamlar.
huddu
huddu     |     19.10.2010 20:25:00
Çok teşekkürler, sevgilerimle.
wolfkenan
wolfkenan     |     19.10.2010 17:13:00
Hüseyin Hocam eline sağlık selam ve saygılar abi...iyi çalışmalar ,kaldı 7 ...
huddu
huddu     |     19.10.2010 20:26:00
Teşekkürler, sevgiler, selamlar.
Timur
Timur     |     19.10.2010 15:13:00
Tebrik ederim detaylı bir fotoğraf olmuş
huddu
huddu     |     19.10.2010 20:26:00
Çok teşekkürler.
fkocaeli
fkocaeli     |     19.10.2010 12:37:00
Mükemmel çekim olmuş Hüseyin bey ellerinize sağlıkm tebrikler ediyorum.
huddu
huddu     |     19.10.2010 13:53:00
Çok teşekkürleri sevgi ve selamlar.
topcu78
topcu78     |     19.10.2010 12:19:00
çok güzel avıyla birlikte
huddu
huddu     |     19.10.2010 13:59:00
Çok teşekkürler, sevgi ve selamlar.
oguz43
oguz43     |     19.10.2010 11:50:00
şahane olmuş , tebrikler hocam
huddu
huddu     |     19.10.2010 14:00:00
Oğuz bey sevgilerimle.
karaani
karaani     |     19.10.2010 11:15:00
HD giderdi buna dedim,ama baktım ki Hüseyin Hocada zaten çok vardır böyle güzel kareler,onlardan yükler dedim ;)
huddu
huddu     |     19.10.2010 14:01:00
Veysel bey sağolasın. 
mtiryakioglu
mtiryakioglu     |     19.10.2010 10:43:00
hd kadar etkileyici elinize sağlık
huddu
huddu     |     19.10.2010 14:18:00
Çok Teşekkürler.
mutan
mutan     |     19.10.2010 10:30:00
çok güzel...ekranımdan olabilir ama pozlamayı biraz eksi yöne doğru çekmek iyi olurdu sanırım. Ben de böylesi yok ya çamur attım gitti işte:)
elinize sağlık
huddu
huddu     |     19.10.2010 14:19:00
Sekan bey haklısınız aslında bir tık fazla sayılır.. ama oldu birkere. Sizde neler olduğunu biz
yıllardır çok iyi biliyoruz.
sener
sener     |     19.10.2010 09:45:00
Bana ışık biraz sert ve keskinlik bir derece fazla geldi. Onun dışında balığıyla netlik ve kompozisyon harika. Selamlarımla.
huddu
huddu     |     19.10.2010 14:31:00
Çok teşekkürler.
Dikkuyruk
Dikkuyruk     |     19.10.2010 08:52:00
Bu süper olmuş amma bu dalda bunun biraz daha cüsselisi,iri gagalısını görebilirmiyiz ki yakında acep:)) Tebrikler dostum,sevgiler......
huddu
huddu     |     19.10.2010 15:03:00
Çok balık yerse bunlar olurmu acaba..
ademyagiz
ademyagiz     |     19.10.2010 08:43:00
Hayranlıkla izledim. elinize sağlık.
huddu
huddu     |     19.10.2010 15:45:00
Sevgilerimle.
ERDALGÖMCELİ
ERDALGÖMCELİ     |     19.10.2010 08:39:00
Fonu,ışığı,kadrajı ve avıyla harika bir kare olmuş.Elinize sağlık...
huddu
huddu     |     19.10.2010 15:46:00
Çok teşekkürlerimle.
azizatik
azizatik     |     19.10.2010 00:48:00
nefis çekim olmuş, elinize sağlık.
huddu
huddu     |     19.10.2010 20:33:00
Aziz hocam teşekkürler..
rousettus
rousettus     |     19.10.2010 00:47:00
ben sevdim bu semi işini:) size katılıyorum Hüseyin Bey.
çekim konusunda ise tam "başköşelik" olmuş. tebrikler. elinize sağlık.
huddu
huddu     |     19.10.2010 20:32:00
:)) HD yükleyemiyormuşum böğle yapalım dedik. Sevgilerimle.
neronnexus
neronnexus     |     19.10.2010 00:40:00
Süper.Avıyla,renkleriyle,fonuyla harika olmuş.
huddu
huddu     |     19.10.2010 20:31:00
Çok teşekkürler.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT