X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Alaca balıkçıl

Alaca balıkçıl >> Squacco Heron >> Ardeola ralloides

Önce bir yusufçuk indirdi mideye.Sonrasında bana aldırmadan ava devam etti.Yere doğru gagası 2 kere sertçe indi-kalktı.Sonrasında yakaladığı avı gözümün içine bakarak mideye atmaya hazırlanırken.......... Birden ortadan kayboldu... Yukarıdan bir deli geçmekteydi...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Amfibik
Kuş Türü
Alaca balıkçıl
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
30.08.2010
Çekim Tarihi
19.08.2010 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Edirne

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   179. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   549 | Yorum Sayısı »   32 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

eng55
eng55     |     2.09.2010 22:51:00
Çok güzel bir doğal hayat karesi.
Selamlar,ellerinize sağlık..
wolfkenan
wolfkenan     |     1.09.2010 13:37:00
tebrikler Koray hocam su zararlılarıyla savaş reklamı gibi sanatsal olmuş tebrikler selamlar.
gerede
gerede     |     1.09.2010 09:31:00
Enfes bir kare doğrusu.. Müemmel netlik ve beslenme anı detayları.. Elinize sağlık.. Saygılarımla...
fkocaeli
fkocaeli     |     31.08.2010 21:51:00
Nefis çekim olmuş Koray bey ellerinize sağlık tebrikler ediyorum.
meo
meo     |     31.08.2010 19:56:00
Deliden uzak durmak lazım , malum; delidir ne yapsa yeridir :)
en akıllıcasını yapmış bizimkisi :)
Emeğinize sağlık.
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:21:00
Hakikaten canına okudu çekimin devamına :)
Selamlar...
vodo
vodo     |     31.08.2010 18:04:00
harika olmuş koray eline sağlık....başköşe...
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:20:00
Sağolasın Selim,selamlar...
evlinzi
evlinzi     |     31.08.2010 13:42:00
Çok güzel olmuş Koray,tebrik ederim,selamlar..
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:19:00
Teşekkürler Alper,selamlarımla...
ademyagiz
ademyagiz     |     31.08.2010 10:51:00
ışık güzel gelmiş...
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:18:00
Teşekkürler Adem Bey,selamlar...
birgök
birgök     |     31.08.2010 10:09:00
Koray Bey,yakın ve avıyla çok güzel bir portre olmuş.
Selamlar.
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:18:00
Teşkkürler Birtan Hocam,selamlar...
karaani
karaani     |     31.08.2010 10:01:00
Değişik açıdan çok güzel bir kare olmuş.
Koray eline sağlık.
Selamlar.
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:17:00
Sağol Veysel,selamlar olsun ...
cenkzeynep
cenkzeynep     |     31.08.2010 08:53:00
çok güzel bir alaca macro.)
tebrikler koray bey,selamlarımla..
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:16:00
Teşekkürler Cenk Bey,selamlar...
KANDIZLIK
KANDIZLIK     |     31.08.2010 01:21:00
Güzel bir av sahnesi, tebrikler Koray Bey .
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:16:00
Sağolunuz Arslan Bey,selamlarımla...
neri48
neri48     |     31.08.2010 00:05:00
çok güzel ve başarılı...Tebrikler...Selamlar...
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:16:00
Teşekkürler Neriman Hanım,selamlarımla...
AZİM
AZİM     |     30.08.2010 23:43:00
Çok güzel yakalamışsınız tebrikler.
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:15:00
Teşekkürler Sadık Bey,poz vermek için yarışanlardan sadece biriydi...
MuratC
MuratC     |     30.08.2010 22:53:00
Cok guzel an, keske bu mesafeden alan derinligini artirmak icin biraz diyaframi kissaymissiniz, genede guzel, tebrikler
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:13:00
Aslında yan yan duruyordu ne güzel ...Birden bana dönünce f değeri kalfı öylece...Fırından yemeye
devam daha Murat Bey:)
Selamlarımla...
sanitarium1983
sanitarium1983     |     30.08.2010 22:39:00
Harika netlikte bir foto. Avıyla oldukça güsel bir aksiyon olmuş tebrik ediyorum..
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:11:00
Teşekkürler Tolga Bey,selamlarımla...
Ayhanf
Ayhanf     |     30.08.2010 22:38:00
Gözlem notları ile birleşince harika oluyor.Doğanın içinde olmak güzel duygu.

Çok güzel bir çalışma olmuş , ellerinize sağlık...
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:10:00
Teşekkürler,selamlar Ayhan Bey...
Kadird
Kadird     |     30.08.2010 22:25:00
Koray Bey elinize sağlık, harika bir av karesi. Gözüne bayıldım.
Selamlar...
Irıshsetter
Irıshsetter     |     31.08.2010 21:08:00
Teşekkürler Kadir Bey,selamlarımla...
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT