Haftalardır yağan yağmurların, gökgürültüsünün ve sağanakların ardından gece boyunca resim çalıştım. Saat sabah 4\'e kadar fırçamla baş başaydım. Gün ağardığında gökyüzü pırıl pırıldı. İçimden, \"Fotoğraf makinemi alıp kuş gözlem alanına gitmeliyim\" dedim. Fakat üzerimde tarifsiz bir yorgunluk vardı. Biraz uyuyup sonra giderim diye düşündüm.
Uyandığımda ise değerli dostum, kral Ali Kahveci\'nin de sık sık birlikte dolaştığımız alandan gönderdiği mesaj beni heyecanlandırdı. Kızılbaşlı kirazkuşunun kaydını almıştı. Hemen alana gittim. Göçün yorgunluğunu üzerinde taşıyan, ürkek ama bir o kadar da zarif bu güzel türü yaklaşık 20 dakikalık bir arayışın ardından fotoğraflamayı başardım.
Bazen doğa, sabrın ve emeğin karşılığını en güzel şekilde verir. Bu güzel karşılaşmanın mutluluğunu paylaşırken, herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlar; sağlık, huzur ve bereket dolu günler dilerim