X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Çütre

Çütre >> Common Rosefinch >> Carpodacus erythrinus

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Yeniçağa
Kuş Türü
Çütre
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
19.05.2026
Çekim Tarihi
8.05.2026 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Bolu

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   822. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   52 | Yorum Sayısı »   13 | Beğeni Sayısı »   19 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

Depdep
Depdep     |     21.05.2026 12:50:00
Güzel kare, emeğinize sağlık.
CanA
CanA     |     20.05.2026 18:19:00
Çok güzel...
MKEMAL
MKEMAL     |     20.05.2026 10:59:00
harika. emeğinize sağlık.
Engin06
Engin06     |     20.05.2026 10:00:00
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Leventy
Leventy     |     20.05.2026 00:17:00
Şahane.
kabacallo
kabacallo     |     20.05.2026 00:37:00
Teşekkür ederim Levent Bey...
keynowski
keynowski     |     19.05.2026 21:42:00
Precapture özelliğinin çok güzel örneklerinden biri olmuş. Özellikle kuşun baş ve sırt kısmı sabit bir karedeki kadar net ve detaylı olmuş. 200-800mm lensi çok verimli kullanıyorsunuz ve bu lens sizin elinizde bence çoğunlukla 100-500 ile çekilen karelerden daha güzel sonuç veriyor. (Tabi bunda foto işleme yöntemi de çok etkili.) Emeğinize sağlık.
keynowski
keynowski     |     20.05.2026 02:12:00
Bence ekipman olarak krop makine ile 100-500, ff ile de 200-800 daha ideal. R7 Mark II ne kadar iyi çıkarsa çıksın, bence foto kalitesi bakımından R5 Mark II ile yarışamayacak. Sonuçta ff kalitesi kroptan hep üstün olacaktır. Ben sizin yerinizde olsam R7 Mark II +100-500 ikilisine geçmeyi düşünmezdim. Bir de 500mm f5.6 sabit lens ve 300-600mm f5.6 lens söylentileri var. Belki bu lenslerden biriyle ancak R7 Mark II iyi olabilir bence. Bu arada ben de PS camera raw\ ın denoise özelliğini kullanıyorum. Oldukça memnunum. Foto işleme yönteminden bahsederken ben sadece noise giderme değil, genel foto işleme başarısına değinmek istedim. Bu konu en az çekim kadar önemli bence ve bu konuda da oldukça başarılısınız bence.
kabacallo
kabacallo     |     20.05.2026 00:42:00
Güzel sözleriniz için teşekkürler Kenan Bey. 200-800 bence güzel bir lens. R7 mark ii, stack sensör ile çıkarsa belki 500mm yetebilir ve 100-500 alabilirim ama full framede benim için 500mm yetersiz. Şu an dxo pure raw 6 deneme sürümünü kullanıyorum. İyi sonuçlar veriyor. R5 mark ii af konusunda çok başarılı ama özellikle f9 lens kullandığım içim sanırım raw fotolar biraz fazla noise içeriyor. Dxo pure raw 6 şimdilik lightroom ve topaz\ den iyi gibi. Pre-capture tabii olmazsa olmaz artık. Fırsat buldukça deniyorum.
ksondas
ksondas     |     19.05.2026 19:42:00
Nefis olmuş bu da. Emeğinize sağlık.
kabacallo
kabacallo     |     20.05.2026 00:36:00
Teşekkür ederim Kemal hocam...
ersingfb
ersingfb     |     19.05.2026 12:19:00
Elinize sağlık
kabacallo
kabacallo     |     20.05.2026 00:36:00
Teşekkürler Ersin Bey...
Beğeniler | 19
mindo || 21.05.2026 16:08:00
Depdep || 21.05.2026 12:50:00
kryktltrk || 21.05.2026 09:57:00
abal || 21.05.2026 09:12:00
oguz44 || 20.05.2026 22:53:00
AZİM || 20.05.2026 18:26:00
CanA || 20.05.2026 18:19:00
Yusuf06 || 20.05.2026 16:54:00
MKEMAL || 20.05.2026 10:59:00
Huseyincicek || 20.05.2026 10:43:00
empati || 20.05.2026 10:24:00
Engin06 || 20.05.2026 09:59:00
tatlım || 20.05.2026 01:38:00
Leventy || 20.05.2026 00:17:00
garabene || 19.05.2026 19:05:00
fikyor || 19.05.2026 14:25:00
MetinCenkçiler || 19.05.2026 13:31:00
keynowski || 19.05.2026 12:52:00
ersingfb || 19.05.2026 12:18:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT