Bence ekipman olarak krop makine ile 100-500, ff ile de 200-800 daha ideal. R7 Mark II ne kadar iyi çıkarsa çıksın, bence foto kalitesi bakımından R5 Mark II ile yarışamayacak. Sonuçta ff kalitesi kroptan hep üstün olacaktır. Ben sizin yerinizde olsam R7 Mark II +100-500 ikilisine geçmeyi düşünmezdim. Bir de 500mm f5.6 sabit lens ve 300-600mm f5.6 lens söylentileri var. Belki bu lenslerden biriyle ancak R7 Mark II iyi olabilir bence. Bu arada ben de PS camera raw\ ın denoise özelliğini kullanıyorum. Oldukça memnunum. Foto işleme yönteminden bahsederken ben sadece noise giderme değil, genel foto işleme başarısına değinmek istedim. Bu konu en az çekim kadar önemli bence ve bu konuda da oldukça başarılısınız bence.