Naturparkcafe nin üstünden geçerken Bizim cafenin önünde çay içerken yüksekten gelip birkaç tur atıp Kuzey e doğru göçe gitti,fotoğraf güzel olmadı türün öneminden dolayı yüklüyorum hataları ile affola....