Bugünlerde, 21 nisanda çekildi, ben Alaca sinekkapan dedim ama, Halkalı olarak tanım aldı.
Her yıl olduğu gibi Halkalıların bizim ordan ayrıldıklarını, Alacaların geldiklerini düşünüyordum.
Demek ki yanılmışım.
Yorum için çok sağol, selamlar, sevgiler