Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler
Tengritaubalasi | 18.05.2026 10:03:00
metinalkis | 4.04.2026 12:51:00
Doğanın içinden bir kare gibi, çok samimi bir fotoğraf.
mustafanasif | 3.04.2026 10:43:00
Çok güzel olmuş Üstad elinize sağlık
metinbey42 | 2.04.2026 21:16:00
Süper çekim olmuş,eline sağlık, Adem hocam.
Muratk | 2.04.2026 13:11:00
Gördüğüm en güzel su çululluğu valla elinize sağlık
MKEMAL | 2.04.2026 10:40:00
Çok güzel, elinize sağlık Adem Bey.
gervaqo | 2.04.2026 00:07:00
Nefis olmuş Adem hocam, elinize sağlık,
esezen | 1.04.2026 23:59:00
Çok güzel,ellerinize sağlık
Engin06 | 1.04.2026 22:49:00
CanA | 1.04.2026 22:44:00
Çok güzel, elinize sağlık Adem Bey.