Gördüğüm kuşlar arasında kara çaylak ile birlikte en başarılı iki avcıdan biri bana göre. Kuş, kemirgen ve sürüngen hiç affetmiyor. O yıl, üstelik de farklı şehirlerde birkaç kez karşılaşmıştık. Çoğunda da ayağında av vardı. Özellikle yeşil kertenkelelerin nüfus planlamasına önemli katkı yaptığını düşünüyorum. :) Geçen yıl hiç yeşil kertenkele göremedim. Bu kuşu ise çok uzaklardan 1-2 kez görebildim. Umarım bu yıl yakından görebilirim. Sanırım bu karede sığırcık ya da karatavuk yakalamıştı. Işık ters de olsa onu görmek çok güzeldi...