Merhaba ben de Zonguldak dönüşü terminal yanında deniz kıyısında gördüm(24 mart)...çok güzellerdi...izlemesi çok güzel bir ördek...Kozlu\'da da varlardı ama kalabalık olan gurup Terminal tarafındaydı..ben ilk defa gördüm daha önce kaydı var mı bilmiyorum trakuş\'a da kayıt var mı diye bakayım diye girdim ki sizin fotoğrafınızı gördüm...ellerinize sağlık