Bu gün öğlen saatlerinde Arkadaşım aradı, hadi, Atatürk Arboretumu\'na gidiyoruz. Hava maalesef beklenin aksine daha da kapattı ve çok da soğuktu...İkibuçuk saat arayıp bekledik, ve şöyle son bir kez dolaşalım dediğimizde, umduğumuz bölgenin çok dışında büyük bir şans eseri görebildim, çok toleranslıydı; oldukça yakınına yaklaşmamıza göz yumdu... Işık kötüydü maalesef ama üşüdüğümüze de değdi...