Merhaba,
Dün hava güzel olunca Aydın dan Didim\'e doğru hareket ettik babamla..
Amaç hem güzel havanın tadını çıkarmak hem de bu arkadaş ile tanışmaktı.
Alana vardığımda saat 09:30 civarıydı ve güzel bir kuş trafiği vardı..
Saat 11:30 civarı bu güzellik önümden gecti ve ben de tadımlık karelerini alabildim.
Bu benim alana 3. gidişim oldu ve bu sefer çekebildim..
Bu nadiratın fotosunu alabildiğim için de son derece mutluyum.
Kuşu bulan Turgut Ege hocamıza da teşekkür ederim.
Selamlarımla..