Yıllardır bu güzelliği çekmeyi çok istedim. Geçen sene Çekoslovakya da uzakdanda olsa çekmiştim ama şükür bu kez daha güzel poz verdi. Bu vesile ile bir paylaşım yapayım dedim. Tüm dostlara selam ve sevgilerimle.