Bir de uçar karesi olsun istedim.
Alanda karşılaştığımda tüm grup gayet sakindi.
Bir anda üzerimizde (yaklaşık 10-15m yükseklikten) dron uçmaya başladı. Drondan inanılmaz tedirgin oldular, hızla grup dağıldı.
Çevrede hiç kimse de görünmüyordu. Böyle hassas alanlarda bu kadar alçaktan dron uçurmanın nedenini anlamak güç.
Selamlar, İyi seyirler.