Sibirya kazı İstanbulda ki kuş fotoğrafı sevdalısı tüm Arkadaşlarımız gibi değerli Arkadaşım A.Bakkaloğlu\ nu da yoğun heyecanlandırdı. iki gün öncesi kertik fotoğrafı almış olmamıza rağmen; daha iyi fotoğraflayabilmek için birlikte ikinci defa bölgeye gitme heyecanımızı bastıramadık. Ne yazık ki kuş görülmemişti. Tekneyele ada etrafını dolaşan Arkadaşlarımızdan misafir güzelin adanın diğer tarafında sanki görülür gibi olduğunu duyunca sevgili Arkadaşım ne yaptı yaptı; küçük bir tekne sahibiyle anlaşıp illa ki bizde dolaşalım, görüp fotoğraflayalım sevdasıyla tekne ile seyahatimizi başlattı... Bu güzelliği de fırsattan istifade yakından kaydetme imkanım oldu böylece. Ama hedef modelimizi ne yazık ki göremedik...