Değerli Adaşım elinize emeğinize sağlık. Cumartesi günü yoğun yağış altında bölgedeydik, ne yazık ki öğleden sonra yağmur dinse de, bu güzelliği göremedik... Şimdi bilgisayarımın başında tüm fotoğrafları yeniden tarayacağım, kimbilir, içlerinde farkında olmadan kayda giren olmuştur ümidi ile... İyi dileklerimle selamlar.