Değerli Arkadaşlarım Semra&Mustafa Özcan çifti ve M.A.Bakkaloğlu ile birlikteİzmit Körfezine Kılkuyruk ve kızılgerdanlı batağan kaydı için gittik dün sabah. İlk dört saat yoğun yağışlıydı. Sapancaya geçtik, orada tepeli patka kayıtları aldım, daha sonra tekrar bölgeye döndük, hedef türlerimizi bulduk, fotoğrafladık. Çok keyifli bir gözlem gününü geride bıraktık...