Mehmet Bey kutluyorum. Sabrın mükemmel ödülü olmuş. Böylesi bir poz için noktada dört saati geçen bekleyişimizde ne yazık ki tek bir karelik şans vermedi. Ama böylesi harika bir karenin çekilmiş olduğunu görmek çok mutlu etti, elinize emeğinize sağlık.