Kutlarım ... Mükemmel kare. ama bu arada moralimde çok bozuk. Resmen ispatlandı, İstanbuldan ne zaman üç dört günlüğüne ayrılıp Balıkesir\'e gelsem mutlaka çok özel bir nadirat fotoğraflanıyor... Bizim ekip şimdiden ne olur sen hadi bi git demeye başladı. Dilerim iki gün daha kalır oralarda. Selamlar.