Ordumuza +1 sevincini tam yaşarken karşıdan avcı ateşi başladı. Fiyu kurtuldu ancak 2 yeşilbaş kurtulamadı. Normalde ile kertikler de beni çok mutlu eder ama bu biraz buruk bir anı oldu.