3 Ocak Cumartesi sabahı uzun süredir gözleme çıkamıyor olmamızdan dolayı Muammer Ülker ve Kamil Karabuğa ile Denizli Gökpınar Barajı\'nda hasret giderelim dedik ve sabahın erken saatlerinde gözleme başladık.Dondurucu soğukta kuşları sayarken aklımızda hep nadiratlar vardı :) Bölgede çok fazla balıkçı olduğundan dolayı onların olduğu bölgeleri sabah kontrol etmemiştik.Dönüş yolunda bi umut diyerek su kenarından yürürken kıyıda beslenen bi yağmurcun olduğunu farkettim.Dürbünü kaldırdığımda gagasının uzun ve ince oluşu,bacaklarının boyutuna göre uzun oluşu dikkatimi çekti ve heyecan o anda başladı.Işığı arkama alıp dürbünle baktığım kesinlikle Küçük olduğunu anladım :) Yavaş yavaş yaklaşıp su kıyısına oturduk arkadaşımız o kadar toleranslı davrandı ki beslenirken 1 metre önümüze kadar geldi makinalar netlememeye başladı.Yılın ilk gözleminde Denizli için bomba bir türü gözlemlemeyi başardık.
Herkese selamlar,sevgiler...