Çok üzülmüş ve sevinmiştim.
Fotoğraflarını çekerken bacağının dizden aşağısının olmadığını farkettim. Bir şekilde kaybetmişti. Beslenirken gagasını suya sokup çıkardıkça kanatlarıyla sürekli denge kurmaya çalışıyordu. Belki zordu ama kendine göre bir yöntem bulmuş kendi engelini aşmış, hayata tutunmuştu. Bir kaç pozunu vermiş sonra uçup gitmişti.