Benim için yeri farklı olan bir kuş türüdür. Kuşları tanımaya yeni başladığım dönemde Türkiyedeki türleri incelerken ülkemizde böyle bir türün olacağını sanmıyordum. Yaşadığım ilde bulunduğu öğrenince daha da şaşırmıştım. Ve ilk gördüğüm gün nasıl sevindiğimi bugün ile hatırlarım. İzleyen herkese selam ve saygılarımla...