Pazar günü iki gün öncesi haberini aldığımız Kızkuşu için Rivadaydık sevgili Arkadaşım Alp ile... Orta çayırda çevreyi kolaçan ederken bir anda Kuzeydoğudan Güneybatıya 50 civarında bireyin oluşturduğu gurubu gördük, beş altı kare alabildik... Hızla uzaklaştılar. Bol miktarda ispinoz ve çayır incir kuşu haricinde bir kaç şahin, bir atmaca görebildik. Dönüş sonrası göletde normal ve küçük su çulluğu haberini aldık ama o yoğun trafikte eve dönebilmiş olmanın tesellisi ile aldığımız temiz havayı kar bildik. Değerli Arkadaşlarıma iyi dileklerimle...