8 Kasım da Sayın Turgut Hocamın organizasyonu ile yaptığımız Didim Pelajik Turunda çekebildiğim nadir güzel karelerden, Turgut Hocama ve diğer katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ederim, hedef türlerimizi bulamasak da sayelerinde bol kuşlu bol muhabbetli çok güzel zaman geçirmiş olduk.
Karasırtlı Martıyı tür galeriden kurtarayım dedim, selam ve sevgilerimle.